PEGA AoM Rendszer bevezetésének hatásai a Vodafone Magyarország Zrt.-nél

Bálint Klaudia (2021) PEGA AoM Rendszer bevezetésének hatásai a Vodafone Magyarország Zrt.-nél. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of PEGA AoM rendszer bevezetésének hatásai a Vodafone Magyarország Zrt.-re.pdf]
Előnézet
PDF
PEGA AoM rendszer bevezetésének hatásai a Vodafone Magyarország Zrt.-re.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of bizalmas_nyilatkozat.pdf] PDF
bizalmas_nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)
[thumbnail of eredetiseg_nyilatkozat.pdf]
Előnézet
PDF
eredetiseg_nyilatkozat.pdf

Download (3MB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat célja bemutatni, hogy a PEGA always on marketing rendszer bevezetése milyen változásokat és fejlesztéseket hozott a Vodafone Magyarország Zrt. működésébe, bemutatva a digitális/online marketing működésének alapjait, és összehasonlítva a korábbi működésű kampánymenedzsment folyamatot az új folyamattal.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: adatbázis, automatikus műveletek, e-marketing - elektronikus marketing, marketing, telekommunikáció, Vodafone Magyarország Zrt.
SWORD Depositor: User Archive
Felhasználói azonosító szám (ID): User Archive
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 16. 13:35
Utolsó módosítás: 2025. Dec. 04. 06:00
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/28702 URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/28702

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet