Bálint Klaudia (2021) PEGA AoM Rendszer bevezetésének hatásai a Vodafone Magyarország Zrt.-nél. Külkereskedelmi Kar.
PDF
PEGA AoM rendszer bevezetésének hatásai a Vodafone Magyarország Zrt.-re.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 04.. Download (1MB) |
|
PDF
bizalmas_nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
|
PDF
eredetiseg_nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 04.. Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat célja bemutatni, hogy a PEGA always on marketing rendszer bevezetése milyen változásokat és fejlesztéseket hozott a Vodafone Magyarország Zrt. működésébe, bemutatva a digitális/online marketing működésének alapjait, és összehasonlítva a korábbi működésű kampánymenedzsment folyamatot az új folyamattal.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | adatbázis, automatikus műveletek, e-marketing - elektronikus marketing, marketing, telekommunikáció, Vodafone Magyarország Zrt. |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 16. 13:35 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 21. 11:34 |
Actions (login required)
Tétel nézet |