Hatékony kommunikációs technológiák a turizmusban

Pipicz Ágnes Andrea (2021) Hatékony kommunikációs technológiák a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Pipicz_Ágnes.pdf] PDF
Szakdolgozat_Pipicz_Ágnes.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a hatékony kommunikációs technológiákat vizsgáltam a turizmus keretein belül hazai szinten. A kutatásom elméleti részében a turizmus fogalmát, történetét, valamint a fogyasztók hatásait elemeztem. Dolgozatomban végeztem mind primer mind szekunder kutatást. Primer kutatásomban a Google Forms kérdőív készítő segítségével végeztem a kutatást. Fő kutatási kérdéseim a következőek voltak: Melyek a legelterjedtebb online kommunikációs eszközök/technológiák az idegenforgalomban? Hogyan alkalmazzák a fogyasztók ezeket az eszközöket/technológiákat? Milyen lehetőségeket és veszélyeket tartalmaznak ezek az eszközök/technológiák? Milyen lehetőségeket biztosítanak ezek az eszközök/technológiák az e-turizmusban? A kapott eredmények alapján konklúzióként azt állapítottam meg, hogy  a modernizáció nagy hatással volt a turizmus fejlődésére. A fogyasztók innovatívabbnál innovatívabb technológiákat használnak és várnak el az ágazatban. 

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitális technológia, információs és kommunkiációs technológia (IKT), innováció, online kommunikáció, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 14:11
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 14:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet