Pipicz Ágnes Andrea (2021) Hatékony kommunikációs technológiák a turizmusban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Pipicz_Ágnes.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a hatékony kommunikációs technológiákat vizsgáltam a turizmus keretein belül hazai szinten. A kutatásom elméleti részében a turizmus fogalmát, történetét, valamint a fogyasztók hatásait elemeztem. Dolgozatomban végeztem mind primer mind szekunder kutatást. Primer kutatásomban a Google Forms kérdőív készítő segítségével végeztem a kutatást. Fő kutatási kérdéseim a következőek voltak: Melyek a legelterjedtebb online kommunikációs eszközök/technológiák az idegenforgalomban? Hogyan alkalmazzák a fogyasztók ezeket az eszközöket/technológiákat? Milyen lehetőségeket és veszélyeket tartalmaznak ezek az eszközök/technológiák? Milyen lehetőségeket biztosítanak ezek az eszközök/technológiák az e-turizmusban? A kapott eredmények alapján konklúzióként azt állapítottam meg, hogy a modernizáció nagy hatással volt a turizmus fejlődésére. A fogyasztók innovatívabbnál innovatívabb technológiákat használnak és várnak el az ágazatban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | digitális technológia, információs és kommunkiációs technológia (IKT), innováció, online kommunikáció, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 14:11 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 14:11 |
Actions (login required)
Tétel nézet |