Hogyan biztosítja a luxus élményét a Four Seasons szállodalánc a működés szintjén? A luxust biztosító szolgáltatások vizsgálata 3 szálloda példáján keresztül.

Rosta Petra (2020) Hogyan biztosítja a luxus élményét a Four Seasons szállodalánc a működés szintjén? A luxust biztosító szolgáltatások vizsgálata 3 szálloda példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Hogyan biztosítja a luxus élményét a Four Seasons szállodalánc a működés szintjén A luxust biztosító szolgáltatások vizsgálata 3 szálloda példáján keresztül^.pdf] PDF
Hogyan biztosítja a luxus élményét a Four Seasons szállodalánc a működés szintjén A luxust biztosító szolgáltatások vizsgálata 3 szálloda példáján keresztül^.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A kutatásban bemutatásra kerül a szállodalánc története a kezdetektől napjainkig. Ezt követően definiálja a luxus fogalmát, illetve behatárolja a luxusszállodák piacát. Majd megvizsgálja, hogy milyen befolyásoló tényezők és érzelmek hatnak a vendégek elégedettségére. Ismerteti a korábbi kutatásokat luxusszálloda és vendégelégedettség témákban. Bemutatja a vizsgálni kívánt három szállodát. Ismerteti a szálloda szervezeti felépítését, kultúráját és az általános sztenderdeket. Ezután összehasonlító elemzést végez a három szállodán, illetve az adott részlegek sztenderdjei kerülnek bemutatásra. A kutatás végén kitekint a jelenlegi járványhezet szállodaipart érintő hatásaira, azon belül pedig a luxusszállodákra. A jövőre vonatkozó lehetőségeket SWOT analízis formájában ismertetem.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Four Seasons Hotels & Resorts, Hong Kong, London, luxus, luxusszállodalánc, New York
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 14:10
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 14:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet