Rosta Petra (2020) Hogyan biztosítja a luxus élményét a Four Seasons szállodalánc a működés szintjén? A luxust biztosító szolgáltatások vizsgálata 3 szálloda példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Hogyan biztosítja a luxus élményét a Four Seasons szállodalánc a működés szintjén A luxust biztosító szolgáltatások vizsgálata 3 szálloda példáján keresztül^.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A kutatásban bemutatásra kerül a szállodalánc története a kezdetektől napjainkig. Ezt követően definiálja a luxus fogalmát, illetve behatárolja a luxusszállodák piacát. Majd megvizsgálja, hogy milyen befolyásoló tényezők és érzelmek hatnak a vendégek elégedettségére. Ismerteti a korábbi kutatásokat luxusszálloda és vendégelégedettség témákban. Bemutatja a vizsgálni kívánt három szállodát. Ismerteti a szálloda szervezeti felépítését, kultúráját és az általános sztenderdeket. Ezután összehasonlító elemzést végez a három szállodán, illetve az adott részlegek sztenderdjei kerülnek bemutatásra. A kutatás végén kitekint a jelenlegi járványhezet szállodaipart érintő hatásaira, azon belül pedig a luxusszállodákra. A jövőre vonatkozó lehetőségeket SWOT analízis formájában ismertetem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Four Seasons Hotels & Resorts, Hong Kong, London, luxus, luxusszállodalánc, New York |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 14:10 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 14:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |