Az influencer marketing megítélésének bemutatása a hirdetéseken, a fogyasztói magatartáson és a társadalmi hatásokon keresztül

Tóth András (2020) Az influencer marketing megítélésének bemutatása a hirdetéseken, a fogyasztói magatartáson és a társadalmi hatásokon keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Az influencer marketing megítélésének bemutatása a hirdetéseken, a fogyasztói magatartáson és a társadalmi hatásokon keresztül.pdf] PDF
Az influencer marketing megítélésének bemutatása a hirdetéseken, a fogyasztói magatartáson és a társadalmi hatásokon keresztül.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Kérdőív kérdései_nyers.zip] Archive (ZIP)
Kérdőív kérdései_nyers.zip
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (33kB)

Absztrakt (kivonat)

Jelen dolgozat az influencer marketing megítélésének a hirdetéseken, fogyasztói magatartáson és társadalmi hatásokon keresztüli bemutatásáról szól.  A témaválasztás motivációi közt többek között szerepet játszott az, hogy egy olyan modern és szakmai körökben is megosztó témáról van szó, amelyről szinte ahány ember van, annyiféleképpen vélekedik. Feltáró kutatás jellegéből adódóan betekintést szerettem volna nyerni, abba hogy hogyan is működik valójában az egyes piaci szereplők milyen eltérő érdekeket képviselnek, milyen hasznuk származik ebből a jelenségből, de alapvetően nagy hangsúlyt helyezve arra, hogy milyen a fogyasztók megítélése ezzel a témával kapcsolatban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Molnár Zsolt
Belső
Mestertanár, Kereskedelem Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: business marketing, e-marketing - elektronikus marketing, internetmarketing, kapcsolati marketing, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 14:10
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 14:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet