Tóth András (2020) Az influencer marketing megítélésének bemutatása a hirdetéseken, a fogyasztói magatartáson és a társadalmi hatásokon keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Az influencer marketing megítélésének bemutatása a hirdetéseken, a fogyasztói magatartáson és a társadalmi hatásokon keresztül.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
Archive (ZIP)
Kérdőív kérdései_nyers.zip Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (33kB) |
Absztrakt (kivonat)
Jelen dolgozat az influencer marketing megítélésének a hirdetéseken, fogyasztói magatartáson és társadalmi hatásokon keresztüli bemutatásáról szól. A témaválasztás motivációi közt többek között szerepet játszott az, hogy egy olyan modern és szakmai körökben is megosztó témáról van szó, amelyről szinte ahány ember van, annyiféleképpen vélekedik. Feltáró kutatás jellegéből adódóan betekintést szerettem volna nyerni, abba hogy hogyan is működik valójában az egyes piaci szereplők milyen eltérő érdekeket képviselnek, milyen hasznuk származik ebből a jelenségből, de alapvetően nagy hangsúlyt helyezve arra, hogy milyen a fogyasztók megítélése ezzel a témával kapcsolatban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | business marketing, e-marketing - elektronikus marketing, internetmarketing, kapcsolati marketing, marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 14:10 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 14:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |