A fogyasztói magatartás és a marketing hatásának felmérése az arcápolás és sminkelés terén, a különböző korosztályok esetében

Barna Ramóna (2021) A fogyasztói magatartás és a marketing hatásának felmérése az arcápolás és sminkelés terén, a különböző korosztályok esetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A fogyasztói magatartás és a marketing hatásának felmérése az arcápolás és sminkelés terén, a különböző korosztályok esetében.pdf] PDF
A fogyasztói magatartás és a marketing hatásának felmérése az arcápolás és sminkelés terén, a különböző korosztályok esetében.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témája fogyasztói magatartás és a marketing hatásának felmérése az arcápolás és sminkelés terén, a különböző korosztályok esetében. 

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói elégedettség mérése, fogyasztói magatartás, marketingkommunikáció, trendanalízis, vásárlási szokás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 14:10
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 14:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet