A táskavásárlási szokások felmérése vállalkozás indítás céljából

Molnár Bernadett (2021) A táskavásárlási szokások felmérése vállalkozás indítás céljából. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Molnár Bernadett_A-táskavásárlási-szokások-felmérése-vállalkozás-indítás-céljából.pdf] PDF
Molnár Bernadett_A-táskavásárlási-szokások-felmérése-vállalkozás-indítás-céljából.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat célja a táskavásárlási szokások feltérképezése volt, egy konkrét vállalkozás elindításának céljából. A kutatás során a szakirodalmi áttekintés, online kérdőíves megkérdezés, fókuszcsoportos beszélgetés illetve vállalati mélyinterjú is készült. A kutatott témák a táskavásárlási szokások tükrében a koronavírus hatását, a fenntartható divatról alkotott véleményeket és az ajándékpiaci potenciálokat vizsgálja. 

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, kereskedelem, marketing, táskavásárlás, vállalkozásindítás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 14:10
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 14:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet