Andrékó Anita Gyöngyvér (2021) Kína kiutazó turizmusa motivációi, igényei és lehetőségei– rávetítve Európára. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.
![]() |
PDF
Kína kiutazó turizmusa motivációi, igényei és lehetőségei– rávetítve Európára.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (849kB) |
Abstract
Kína a világ egyik leghatalmasabb országa, területileg is, népesség szempontjából is, illetve gazdaságilag nézve is. Ez alól a turizmus sem kivétel: Kína a világ legnagyobb turisztikai küldő piaca, valamint az 1 főre jutó költés tekintetében is jelentősek. A globális turizmus egy mozgatórugója, ezért érdemes megvizsgálni a kínai kiutazó turizmus jellemzőit és tulajdonságait. Minél több kínai turista érkezik az országba, potenciálisan annyival megnő a turisztikai bevétel is, ezzel erősítve az ország gazdaságát. Ha Magyarország képes az utazási csomagjait, túráit konkretizálni és a kínaiakra specializálni, akkor nagyobb valószínűséggel még többen jönnek ide, még többet költenek, és lehetőség szerint vissza is fognak térni. Fontos, hogy megismerjük a kínaiak szokásait, rutinjaikat, az utazást ösztönző motivációikat és az ebből adódó elvárásaikat, igényeiket annak érdekében, hogy hatékonyabban és gyorsabban ki tudjuk elégíteni a turisták vágyait. A jövőre tekintettel Kína további fejlődés reményét sugározza, ezért megfontolandó Magyarország szempontjából, hogy részt vesz a kínai turisták megszerzéséért folytatott nemzetközi versenyben.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Commerce, Catering and Tourism
Department
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Supervisors
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Európa, fogyasztói igények, kiutazó turizmus, kína, Magyarország, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2021. Feb. 08. 14:09 |
Last Modified: | 2021. Feb. 08. 14:09 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |