Andrékó Anita Gyöngyvér (2021) Kína kiutazó turizmusa motivációi, igényei és lehetőségei– rávetítve Európára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Kína kiutazó turizmusa motivációi, igényei és lehetőségei– rávetítve Európára.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (849kB) |
Absztrakt (kivonat)
Kína a világ egyik leghatalmasabb országa, területileg is, népesség szempontjából is, illetve gazdaságilag nézve is. Ez alól a turizmus sem kivétel: Kína a világ legnagyobb turisztikai küldő piaca, valamint az 1 főre jutó költés tekintetében is jelentősek. A globális turizmus egy mozgatórugója, ezért érdemes megvizsgálni a kínai kiutazó turizmus jellemzőit és tulajdonságait. Minél több kínai turista érkezik az országba, potenciálisan annyival megnő a turisztikai bevétel is, ezzel erősítve az ország gazdaságát. Ha Magyarország képes az utazási csomagjait, túráit konkretizálni és a kínaiakra specializálni, akkor nagyobb valószínűséggel még többen jönnek ide, még többet költenek, és lehetőség szerint vissza is fognak térni. Fontos, hogy megismerjük a kínaiak szokásait, rutinjaikat, az utazást ösztönző motivációikat és az ebből adódó elvárásaikat, igényeiket annak érdekében, hogy hatékonyabban és gyorsabban ki tudjuk elégíteni a turisták vágyait. A jövőre tekintettel Kína további fejlődés reményét sugározza, ezért megfontolandó Magyarország szempontjából, hogy részt vesz a kínai turisták megszerzéséért folytatott nemzetközi versenyben.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Európa, fogyasztói igények, kiutazó turizmus, kína, Magyarország, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 14:09 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 14:09 |
Actions (login required)
Tétel nézet |