A K2 Színház marketingstratégiája

Orosz-Gyöngy Zsuzsa (2020) A K2 Színház marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Orosz-Gyöngy Zsuzsa_Szakdolgozat_2020.pdf] PDF
Orosz-Gyöngy Zsuzsa_Szakdolgozat_2020.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom a független színházként működő K2 Színház vizsgálatáról, elemzéséről szól. Foglalkoztam makrokörnyezet-elemzéssel, piacelemzéssel és kitértem a színház marketing módszereire. Dolgozatomban helyi mintavétel segítségével, a színházi előadásainkra járó közönség összetételét és véleményét elemeztem kérdőív segítségével.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kovács András
Belső
egyetemi docens, Kereskedelem Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: finanszírozás, fogyasztói kultúra, kultúra, kultúrmenedzsment, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 14:08
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 14:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet