A K2 Színház marketingstratégiája

Orosz-Gyöngy Zsuzsa (2020) A K2 Színház marketingstratégiája. Faculty of Commerce, Catering and Tourism.

[thumbnail of Orosz-Gyöngy Zsuzsa_Szakdolgozat_2020.pdf] PDF
Orosz-Gyöngy Zsuzsa_Szakdolgozat_2020.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Abstract

Dolgozatom a független színházként működő K2 Színház vizsgálatáról, elemzéséről szól. Foglalkoztam makrokörnyezet-elemzéssel, piacelemzéssel és kitértem a színház marketing módszereire. Dolgozatomban helyi mintavétel segítségével, a színházi előadásainkra járó közönség összetételét és véleményét elemeztem kérdőív segítségével.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Commerce, Catering and Tourism

Department

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Dr. Kovács András
Belső
egyetemi docens, Kereskedelem Tanszék, KVIK

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: finanszírozás, fogyasztói kultúra, kultúra, kultúrmenedzsment, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2021. Feb. 08. 14:08
Last Modified: 2021. Feb. 08. 14:08

Actions (login required)

View Item View Item