Orosz-Gyöngy Zsuzsa (2020) A K2 Színház marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Orosz-Gyöngy Zsuzsa_Szakdolgozat_2020.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom a független színházként működő K2 Színház vizsgálatáról, elemzéséről szól. Foglalkoztam makrokörnyezet-elemzéssel, piacelemzéssel és kitértem a színház marketing módszereire. Dolgozatomban helyi mintavétel segítségével, a színházi előadásainkra járó közönség összetételét és véleményét elemeztem kérdőív segítségével.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | finanszírozás, fogyasztói kultúra, kultúra, kultúrmenedzsment, marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 14:08 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 14:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |