Influencer marketing egy influencer szermszögéből

Pálinkás Szilvia Klaudia (2020) Influencer marketing egy influencer szermszögéből. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Pálinkás Szilvia Klaudia szakdolgozat.pdf] PDF
Pálinkás Szilvia Klaudia szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Az utóbbi években egyre népszerűbbé váló influenszer kifejezés mára már majdnem mindenki számára ismert. Bár mindig megvoltak a korok különböző véleményvezérei, az utóbbi években vált egyre gyakoribbá a szó mindennapi életben történő használata.Szakdolgozatomban influencerként szeretném bemutatni influencer marketing mibenlétét, hátterét és történetét, majd saját énmárkám alkalulását és influencerként szerzett tapasztalataim.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kovács András
Belső
egyetemi docens, Kereskedelem Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: influencer, influencer marketing, marketing, marketing kommunikáció, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 14:07
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 14:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet