Pálinkás Szilvia Klaudia (2020) Influencer marketing egy influencer szermszögéből. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Pálinkás Szilvia Klaudia szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az utóbbi években egyre népszerűbbé váló influenszer kifejezés mára már majdnem mindenki számára ismert. Bár mindig megvoltak a korok különböző véleményvezérei, az utóbbi években vált egyre gyakoribbá a szó mindennapi életben történő használata.Szakdolgozatomban influencerként szeretném bemutatni influencer marketing mibenlétét, hátterét és történetét, majd saját énmárkám alkalulását és influencerként szerzett tapasztalataim.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | influencer, influencer marketing, marketing, marketing kommunikáció, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 14:07 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 14:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |