Skrach László Károly (2020) Az online kereskedelem alakulása és trendjei a cipők elsődleges és másodlagos piacán. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Az online kereskedelem alakulása és trendjei a cipők elsődleges és másodlagos piacán_Skarch László Károly_2020.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (628kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom során az online kereskedelem alakulásait és trendjeit vizsgáltam a fogyasztók cipővásárlási szokásain keresztül. Részletesen bemutatom a legnagyobb bevételű cipőmárkák online piacát és a limitált cipőkre kialakult fogyasztói szokásokat a másodlagos piacon. Elemeztem az egyetlen magyar vállalkozást, amely a limitált cipők másodlagos kereskedelmével foglalkozik. A kutatás során felhasználtam azokat az elemzési módszereket, amelyeket az egyetemi évek alatt tanultam meg, többek közt a Porteri öt erő modellt, a STEEP- és SWOT analízist, valamint elemeztem a versenytársait is. Szakdolgozatom egy kvantitatív kutatással zárul, melyben azon magyar fogyasztók online cipővásárlási szokásai vizsgáltam, valamint választ kaptam arra is hogy milyen fogyasztói szokások jellemzőek a másodlagos piacon.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | árupiac, divat, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, elsődleges piac, fogyasztói kultúra, másodlagos piac, online értékesítés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:59 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |