Az online kereskedelem alakulása és trendjei a cipők elsődleges és másodlagos piacán

Skrach László Károly (2020) Az online kereskedelem alakulása és trendjei a cipők elsődleges és másodlagos piacán. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Az online kereskedelem alakulása és trendjei a cipők elsődleges és másodlagos piacán_Skarch László Károly_2020.pdf] PDF
Az online kereskedelem alakulása és trendjei a cipők elsődleges és másodlagos piacán_Skarch László Károly_2020.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (628kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom során az online kereskedelem alakulásait és trendjeit vizsgáltam a fogyasztók cipővásárlási szokásain keresztül. Részletesen bemutatom a legnagyobb bevételű cipőmárkák online piacát és a limitált cipőkre kialakult fogyasztói szokásokat a másodlagos piacon. Elemeztem az egyetlen magyar vállalkozást, amely a limitált cipők másodlagos kereskedelmével foglalkozik. A kutatás során felhasználtam azokat az elemzési módszereket, amelyeket az egyetemi évek alatt tanultam meg, többek közt a Porteri öt erő modellt, a STEEP- és SWOT analízist, valamint elemeztem a versenytársait is. Szakdolgozatom egy kvantitatív kutatással zárul, melyben azon magyar fogyasztók online cipővásárlási szokásai vizsgáltam, valamint választ kaptam arra is hogy milyen fogyasztói szokások jellemzőek a másodlagos piacon.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: árupiac, divat, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, elsődleges piac, fogyasztói kultúra, másodlagos piac, online értékesítés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:59
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet