Burján Gábor (2020) A multichannel értékesítés szerepe és jövője a MÁV-START ZRT.-nél. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2030. December 08.. Download (3MB) |
|
PDF
Titkosítási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (58kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az internet elterjedése megváltoztatta vásárlási szokásainkat és új igényeket, lehetőségeket hozott létre. Természetesen minden vállalatnak alkalmazkodnia kell, ha tartani szeretnék a lépést a korral és nem akarnak lemaradni. A jegyvásárlás folyamatát is szeretné mindenki minél egyszerűbben, rugalmasabban és kényelmesebben megoldani. Szakdolgozatomban szeretném bemutatni a magyar vasúttársaság, a MÁV-START Zrt. több csatornás jegyértékesítési rendszerének alapjait, működését, az értékesítési csatornákat és a jövőben rejlő lehetőségeket. Célom annak megismerése, hogy a vállalat utasai mikor, hol és melyik értékesítési csatornát választva vásárolják meg jegyüket, milyen szempontokat vesznek figyelembe, mi a véleményük ezekről az értékesítési csatornákról és hogyan lehetne a szolgáltatások színvonalán javítani, fejleszteni? Ezt szeretném a szekunder és primer kutatás eszközeinek segítségével elemezni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | értékesítési csatorna, jegyvásárlás, MÁV-START Zrt., multichannel, vasút |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:58 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:58 |
Actions (login required)
Tétel nézet |