Polgár Bernadett (2021) An analysis of BPW-Hungária Ltd.'s marketing strategy. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
DISSERTATION-Bernadett Polgár.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 08.. Download (2MB) |
|
PDF
Titkositasi kerelem .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (21kB) |
Absztrakt (kivonat)
My thesis was written with the aim of maximizing BPW-Hungária Ltd.’s effectiveness in the marketing field. With this study, I would like to support the company to be up to date with the newest marketing trends and be aware of the importance of having the most suitable marketing strategy in order to increase brand awareness and maximize its profitability. This research is mainly based on my collected data from archival business records and information I gathered from the different department managers within the framework of personal interviews. The choice of this topic can be simply justified by the interest in marketing strategies and the eagerness to promote BPW-Hungária Ltd.’s significance.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | business to business, digital media, marketing, marketing plan, marketing tools |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:57 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |