Tóth Gergő Levente (2020) A Nike CSR tevékenységének bemutatása és a fogyasztói döntésekre illetve megítélésére gyakorolt hatásának elemzése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_vegleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A vállalatok társadalmi felelősségvállalása (CSR) különösen nagy jelentőséggel bír napjainkban a fenntarthatósági törekvések miatt, így aktualitásának köszönhetően választottam ezt a szakdolgozatom témájaként. A világ egyik legnagyobb sportszertermék gyártó vállalataként ismert Nike ideális választásnak tűnt, hogy belátást nyerhessek a globálisnagyvállalatok CSR tevékenységébe. Szekunder adatelemzésem során mélyreható szakirodalmi áttekintést végeztem el, valamint bemutattam a Nike-t, fő hangsúlyt a CSR tevékenységére fektetve. Ismertettem a Nike megítélését beárnyékoló botrányokat, valamint sorra vettem azokat az elmúlt években megtett intézkedéseket, amelyeket a Nike valósított meg a CSR irányába való elköteleződés jegyében. Primer kutatásomban egy online kérdőív segítségével felmértem, hogy a magyar fogyasztók fejében milyen kép él a CSR-ral kapcsolatban, hogy a társadalmilag felelős működés mennyire játszik fontos szerepet a fogyasztói döntés meghozásában, illetve betekintést nyertem az említett sportszergyártó cég CSR tevékenységének megítélésébe.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | cégismertetés, CSR, fogyasztói igények megismerése, kommunikáció, társadalmi felelősségvállalás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:57 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |