Zöld rendszámos autó tulajdonosok fogyasztói magatartása

Angi Tamás Nimród (2020) Zöld rendszámos autó tulajdonosok fogyasztói magatartása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Zöld rendszámos autó tulajdonosok fogyasztói magatartása.pdf] PDF
Zöld rendszámos autó tulajdonosok fogyasztói magatartása.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A fenntartható mindennapi élet egyre nagyobb hangsúlyt kap, amelynek fontos része a közlekedés környezetbarátabbá tétele is.  Mivel az elektromos járművek működésénél nincs károsanyag kibocsátás, valamint megújuló energiával működnek, a tudatos, környezetbarát vásárlók számára ideális megoldás. ,Az elektromos motorok üzemanyag-hatékonysága a belsőégésű motorokkal szemben jóval kedvezőbb még akkor is,ha azokat nem megújuló forrásokból táplálják azokat. A technika fejlődésével és a társadalomban bekövetkező változásokkal az emberek és az áruk utaztatása az A pontból az út B pontjához  drasztikusan megváltozott,a gyorsasággal és pontossággal szembeni igény megnőtt. Elsősorban az  autóknál, de más járműveknél is, fontossá vált a  hatékonyság mellett a tisztább környezet, automatizáltabb működés.. Egyre többen nyitottak a telekocsizásra, az autómegosztásra is.. A mobilitás iránti igény növekedésével a közlekedési hálózat növekszik és egyre zsúfoltabbá válik. Ezen trendek mellett az elektromos járművek (akár hibridek, akár  teljesen elektromos) is egyre népszerűbbek.     Ezelőtt öt évvel, 2015-ben Magyarországon bevezették a zöldrendszámot, aminek köszönhetően a környezetbarát járművek értékesítés jelentősen megugrott. Az állam ösztönzőként ingyenessé tette a parkolást a zöldrendszámmal rendelkező autók számára, adókedvezményekben részesíti őket ( például cégautó adó mentes) és vásárlásukat támogatásokkal buzdítja. A mobilitás reformálása hazánkban is elkezdődött.          

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: európai marketing, fogyasztói magatartás, gépjármű, közlekedés, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:57
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet