Angi Tamás Nimród (2020) Zöld rendszámos autó tulajdonosok fogyasztói magatartása. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Zöld rendszámos autó tulajdonosok fogyasztói magatartása.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A fenntartható mindennapi élet egyre nagyobb hangsúlyt kap, amelynek fontos része a közlekedés környezetbarátabbá tétele is. Mivel az elektromos járművek működésénél nincs károsanyag kibocsátás, valamint megújuló energiával működnek, a tudatos, környezetbarát vásárlók számára ideális megoldás. ,Az elektromos motorok üzemanyag-hatékonysága a belsőégésű motorokkal szemben jóval kedvezőbb még akkor is,ha azokat nem megújuló forrásokból táplálják azokat. A technika fejlődésével és a társadalomban bekövetkező változásokkal az emberek és az áruk utaztatása az A pontból az út B pontjához drasztikusan megváltozott,a gyorsasággal és pontossággal szembeni igény megnőtt. Elsősorban az autóknál, de más járműveknél is, fontossá vált a hatékonyság mellett a tisztább környezet, automatizáltabb működés.. Egyre többen nyitottak a telekocsizásra, az autómegosztásra is.. A mobilitás iránti igény növekedésével a közlekedési hálózat növekszik és egyre zsúfoltabbá válik. Ezen trendek mellett az elektromos járművek (akár hibridek, akár teljesen elektromos) is egyre népszerűbbek. Ezelőtt öt évvel, 2015-ben Magyarországon bevezették a zöldrendszámot, aminek köszönhetően a környezetbarát járművek értékesítés jelentősen megugrott. Az állam ösztönzőként ingyenessé tette a parkolást a zöldrendszámmal rendelkező autók számára, adókedvezményekben részesíti őket ( például cégautó adó mentes) és vásárlásukat támogatásokkal buzdítja. A mobilitás reformálása hazánkban is elkezdődött.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | európai marketing, fogyasztói magatartás, gépjármű, közlekedés, marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:57 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |