A Játéksziget tartalommarketingjének változása a COVID-19 első hulláma alatt

Áncsán Zsófia Petra (2020) A Játéksziget tartalommarketingjének változása a COVID-19 első hulláma alatt. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Áncsán_Zsófia_Petra_HTJHLF_Szakdolgozat.pdf] PDF
Áncsán_Zsófia_Petra_HTJHLF_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A 2020-as évre a koronavírus elterjedése rányomta a bélyegét. A járványhelyzet nem csupán a hétköznapokat, hanem a fogyasztók online jelenlétét és a tartalomfogyasztását is megváltoztatta. Szakdolgozatomban a COVID-19 hatására bekövetkező tartalomváltozást kutatom kifejezetten a Játéksziget kiskereskedelmi cég Facebook contentjére kiélezve. A lockdown előtti és alatti periódusokat vizsgálom dolgozatomban, annak érdekében, hogy a Játéksziget Facebook posztjainak tartalmi változását bemutathassam.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Kovács András
Belső
egyetemi docens, Kereskedelem Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kiskereskedelem, közösségi média, marketing, online marketing, tartalommarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:57
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet