Áncsán Zsófia Petra (2020) A Játéksziget tartalommarketingjének változása a COVID-19 első hulláma alatt. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Áncsán_Zsófia_Petra_HTJHLF_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A 2020-as évre a koronavírus elterjedése rányomta a bélyegét. A járványhelyzet nem csupán a hétköznapokat, hanem a fogyasztók online jelenlétét és a tartalomfogyasztását is megváltoztatta. Szakdolgozatomban a COVID-19 hatására bekövetkező tartalomváltozást kutatom kifejezetten a Játéksziget kiskereskedelmi cég Facebook contentjére kiélezve. A lockdown előtti és alatti periódusokat vizsgálom dolgozatomban, annak érdekében, hogy a Játéksziget Facebook posztjainak tartalmi változását bemutathassam.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kiskereskedelem, közösségi média, marketing, online marketing, tartalommarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:57 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |