Csontos Márton (2020) The Influence of Memes in Political Marketing. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Memes and Politics Thsesis YES.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
The thesis revolves around the involvement of modern internet memes in American Politics. The thesis goes over the creation of the meme and how it became what it is today, the major American elections and presidencies are analyzed and thoroughly investigates to show how memes had their own effect in the marketing worldA short analysis of similar studies and a questionnaire searching for public opinion was made Finally the results are analyzed and broken down into deeper ideas.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Pedagógia Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | image, Memetics, Political Marketing, qualitative research, Questionnaire |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:55 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |