A Papp Állateledel Diszkont marketingstratégiája

Papp Nikolett Katalin (2021) A Papp Állateledel Diszkont marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A-Papp-Állateledel-Diszkont-marketingstratégiája.pdf] PDF
A-Papp-Állateledel-Diszkont-marketingstratégiája.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (966kB)

Absztrakt (kivonat)

A családi vállalkozásunk marketingstratégiájának részletes bemutatása.-Versenytárs elemzés-7P elemzés-Online Marketing-Vásárlási szokások, és igények felmérése-Steep elemzés-SWOT analízis-BCG mátrix

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kasza Lajos
Belső
Mestertanár, Kereskedelem Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 7p, kereskedelem, marketing, marketingstratégia, SWOT
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:55
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet