Papp Nikolett Katalin (2021) A Papp Állateledel Diszkont marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A-Papp-Állateledel-Diszkont-marketingstratégiája.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (966kB) |
Absztrakt (kivonat)
A családi vállalkozásunk marketingstratégiájának részletes bemutatása.-Versenytárs elemzés-7P elemzés-Online Marketing-Vásárlási szokások, és igények felmérése-Steep elemzés-SWOT analízis-BCG mátrix
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 7p, kereskedelem, marketing, marketingstratégia, SWOT |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:55 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |