Papp Nikolett Katalin (2021) A Papp Állateledel Diszkont marketingstratégiája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
|
PDF
A-Papp-Állateledel-Diszkont-marketingstratégiája.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (966kB) |
Absztrakt (kivonat)
A családi vállalkozásunk marketingstratégiájának részletes bemutatása.-Versenytárs elemzés-7P elemzés-Online Marketing-Vásárlási szokások, és igények felmérése-Steep elemzés-SWOT analízis-BCG mátrix
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | 7p, kereskedelem, marketing, marketingstratégia, SWOT |
| SWORD Depositor: | User Archive |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive |
| Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:55 |
| Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:55 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

