Nagyszabású sportesemények fogyasztói trendjei és a fogyasztói kultúra vizsgálata a labdarúgás tekintetében

Hajas Gábor (2020) Nagyszabású sportesemények fogyasztói trendjei és a fogyasztói kultúra vizsgálata a labdarúgás tekintetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Nagyszabású sportesemények fogyasztói trendjei és a fogyasztói kultúra vizsgálata a labdarúgás tekintetében.pdf] PDF
Nagyszabású sportesemények fogyasztói trendjei és a fogyasztói kultúra vizsgálata a labdarúgás tekintetében.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A sport és a turizmus összefonódása egy régóta fennálló folyamat. Dolgozatomban a nagyszabású sportesemények fogyasztói trendjei kerülnek górcső alá, valamint nagyobb hangsúlyt kap a fogyasztói kultúra vizsgálata a labdarúgás tekintetében. A főbb szempontok közt, melyek szerint a témát körbejárom, szerepel maga a fogyasztói kultúra és annak változásai, a közösségi média használati szokások, a szálláshely kiválasztásának szempontjai, illetve a kiadások, a költési hajlandóság változásának elemzése egy-egy nagyobb volumenű sportesemény kapcsán, legyen az olimpia, vagy nemzetközi labdarúgó mérkőzés. 

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dobó Róbert
Belső
egyetemi tanársegéd, Közgazdasági és Üzleti Tudományok Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: költségek, közösségi média, sport, szálláshelyek, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:55
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet