Hajas Gábor (2020) Nagyszabású sportesemények fogyasztói trendjei és a fogyasztói kultúra vizsgálata a labdarúgás tekintetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Nagyszabású sportesemények fogyasztói trendjei és a fogyasztói kultúra vizsgálata a labdarúgás tekintetében.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A sport és a turizmus összefonódása egy régóta fennálló folyamat. Dolgozatomban a nagyszabású sportesemények fogyasztói trendjei kerülnek górcső alá, valamint nagyobb hangsúlyt kap a fogyasztói kultúra vizsgálata a labdarúgás tekintetében. A főbb szempontok közt, melyek szerint a témát körbejárom, szerepel maga a fogyasztói kultúra és annak változásai, a közösségi média használati szokások, a szálláshely kiválasztásának szempontjai, illetve a kiadások, a költési hajlandóság változásának elemzése egy-egy nagyobb volumenű sportesemény kapcsán, legyen az olimpia, vagy nemzetközi labdarúgó mérkőzés.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | költségek, közösségi média, sport, szálláshelyek, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:55 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |