Pszichológiai kísérletek felhasználása a reklámokban

Pataki-Bagó Dorottya (2020) Pszichológiai kísérletek felhasználása a reklámokban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Pataki-Bagó Dorottya - Pszichológiai kísérletek felhasználása a reklámokban.pdf] PDF
Pataki-Bagó Dorottya - Pszichológiai kísérletek felhasználása a reklámokban.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (733kB)

Absztrakt (kivonat)

A termékek és szolgáltatások sikeres marketingje érdekében soha nem volt még olyan fontos alkalmazni a pszichológiát a marketing stratégiákra, mint most, amikor márkák ezrei ostromolják reklámokkal a fogyasztókat nap, mint nap. Az információkhoz és a kommunikációhoz való állandó hozzáférés növeli az ingereket azáltal, hogy növeli a választások számát és a döntések komplexitását. Legyen szó fontos döntésekről (hol élünk, mit csinálunk a munka érdekében, kivel randizunk) vagy triviális döntésekről (hol étkezünk, mit nézünk), minden eddiginél több lehetőségünk van, és több információ áll rendelkezésünkre. Alapvetően a reklám pszichológiája célja a fogyasztás trendjeinek megjósolása. A reklám ma már nem korlátozódik magazinokra, újságokra, rádióra, televízióra vagy akár az internetre. Valójában gyakorlatilag mindenben körülvesz minket.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Hübner Andrea
Belső
egyetemi tanársegéd, Pedagógia Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, marketing, pszichológia, reklám, reklámpszichológia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:53
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet