Pataki-Bagó Dorottya (2020) Pszichológiai kísérletek felhasználása a reklámokban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Pataki-Bagó Dorottya - Pszichológiai kísérletek felhasználása a reklámokban.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (733kB) |
Absztrakt (kivonat)
A termékek és szolgáltatások sikeres marketingje érdekében soha nem volt még olyan fontos alkalmazni a pszichológiát a marketing stratégiákra, mint most, amikor márkák ezrei ostromolják reklámokkal a fogyasztókat nap, mint nap. Az információkhoz és a kommunikációhoz való állandó hozzáférés növeli az ingereket azáltal, hogy növeli a választások számát és a döntések komplexitását. Legyen szó fontos döntésekről (hol élünk, mit csinálunk a munka érdekében, kivel randizunk) vagy triviális döntésekről (hol étkezünk, mit nézünk), minden eddiginél több lehetőségünk van, és több információ áll rendelkezésünkre. Alapvetően a reklám pszichológiája célja a fogyasztás trendjeinek megjósolása. A reklám ma már nem korlátozódik magazinokra, újságokra, rádióra, televízióra vagy akár az internetre. Valójában gyakorlatilag mindenben körülvesz minket.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, marketing, pszichológia, reklám, reklámpszichológia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:53 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |