Szállodaipar Magyarországon és a szállodában előforduló kommunikációs helyzetek a 22 Boutique Hotel példáján

Spiegel Alexandra (2020) Szállodaipar Magyarországon és a szállodában előforduló kommunikációs helyzetek a 22 Boutique Hotel példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of projektmunka-SA-1-1 (1) (2).pdf] PDF
projektmunka-SA-1-1 (1) (2).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (734kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámban szeretném megvizsgálni, hogy normál esetben, hogyan és milyen irányba befolyásolja a kommunikáció a vendégek véleményét egy adott szállodáról, mennyire fontos a szállodai etikett, a gyors és pontos problémamegoldó képesség és a helyes kommunikáció.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Remenyik Bulcsú
Belső
egyetemi docens, Turizmus Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ipar, munkaerő, szálláshely-szolgáltatás, szálláshelyek, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:52
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet