Spiegel Alexandra (2020) Szállodaipar Magyarországon és a szállodában előforduló kommunikációs helyzetek a 22 Boutique Hotel példáján. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
projektmunka-SA-1-1 (1) (2).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (734kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámban szeretném megvizsgálni, hogy normál esetben, hogyan és milyen irányba befolyásolja a kommunikáció a vendégek véleményét egy adott szállodáról, mennyire fontos a szállodai etikett, a gyors és pontos problémamegoldó képesség és a helyes kommunikáció.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ipar, munkaerő, szálláshely-szolgáltatás, szálláshelyek, turizmus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:52 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:52 |
Actions (login required)
Tétel nézet |