Hollókő turisztikai kínálata a magyarországi Y és Z generáció körében és kínálatának alakítása a fenntarthatóság jegyében.

Varga Dorina (2020) Hollókő turisztikai kínálata a magyarországi Y és Z generáció körében és kínálatának alakítása a fenntarthatóság jegyében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of LJA6BO_2020.pdf] PDF
LJA6BO_2020.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat Hollókő kínálati elemeit veti össze az Y és a Z generáció fogyasztási szokásaival. Szekunder kutatás során a fogyasztói szokások és a vásárlási folyamat kerül feltárásra. Bemutatásra kerül Észak-Magyarország turizmusa, Hollókő kínálati elemei. A primer kutásban az Y és a Z generációi tagjai lettek megkérdezve a médiahasználati szokásokról, utazásaik tervezéséről és Hollókő ismertségéről.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fenntarthatóság, fogyasztói szokások, hagyományok, közösségi média, Y generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:51
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet