Varga Dorina (2020) Hollókő turisztikai kínálata a magyarországi Y és Z generáció körében és kínálatának alakítása a fenntarthatóság jegyében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
| 
              
PDF
 LJA6BO_2020.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB)  | 
          
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat Hollókő kínálati elemeit veti össze az Y és a Z generáció fogyasztási szokásaival. Szekunder kutatás során a fogyasztói szokások és a vásárlási folyamat kerül feltárásra. Bemutatásra kerül Észak-Magyarország turizmusa, Hollókő kínálati elemei. A primer kutásban az Y és a Z generációi tagjai lettek megkérdezve a médiahasználati szokásokról, utazásaik tervezéséről és Hollókő ismertségéről.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | fenntarthatóság, fogyasztói szokások, hagyományok, közösségi média, Y generáció | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | 
| Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:51 | 
| Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:51 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        
        
