Pintér Márta (2021) A Front Office rendszerének összehasonlító elemzése a Danubius Hotel Gellért és a Museum Hotel Budapest szállodák példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Pintér Márta Szakdolgozat 12.08..pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (778kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat két budapesti szálloda Front Office rendszerét mutatja be és hasonlítja össze. Érinti továbbá a vendégciklust és a műszakokat, a szállodákban jelentkező vendégpanaszokat, azok kategorizálását és mindkét szálloda vendégkörének nemzetiségi összetételét. Az összehasonlítást segíti egy SWOT analízis, valamint a szállodák közötti eltérések és azonosságok táblázata.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Danubius Hotel Gellért, Front Office, Museum Hotel Budapest, összehasonlító elemzés, recepció, szállodák, vendégpanasz |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:51 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:51 |
Actions (login required)
Tétel nézet |