A Front Office rendszerének összehasonlító elemzése a Danubius Hotel Gellért és a Museum Hotel Budapest szállodák példáján keresztül

Pintér Márta (2021) A Front Office rendszerének összehasonlító elemzése a Danubius Hotel Gellért és a Museum Hotel Budapest szállodák példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Pintér Márta Szakdolgozat 12.08..pdf] PDF
Pintér Márta Szakdolgozat 12.08..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (778kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozat két budapesti szálloda Front Office rendszerét mutatja be és hasonlítja össze. Érinti továbbá a  vendégciklust és a műszakokat, a szállodákban jelentkező vendégpanaszokat, azok kategorizálását és mindkét szálloda vendégkörének nemzetiségi összetételét. Az összehasonlítást segíti egy SWOT analízis, valamint a szállodák közötti eltérések és azonosságok táblázata. 

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Danubius Hotel Gellért, Front Office, Museum Hotel Budapest, összehasonlító elemzés, recepció, szállodák, vendégpanasz
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:51
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet