Petrányi Boglárka (2020) Online és Influencer marketing befolyásoló hatása a fogyasztói magatartásra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
PB_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban az online és influencer marketing befolyásoló hatását fejtem ki a fogyasztóit magatartásra.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | befolyásolás, hirdetés, influencer, marketing, véleményvezér |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:50 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:50 |
Actions (login required)
Tétel nézet |