Online és Influencer marketing befolyásoló hatása a fogyasztói magatartásra

Petrányi Boglárka (2020) Online és Influencer marketing befolyásoló hatása a fogyasztói magatartásra. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of PB_Szakdolgozat.pdf] PDF
PB_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban az online és influencer marketing befolyásoló hatását fejtem ki a fogyasztóit magatartásra.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: befolyásolás, hirdetés, influencer, marketing, véleményvezér
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:50
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet