A közösségi média szerepe az utazási döntés folyamatában

Radnai Kitti (2020) A közösségi média szerepe az utazási döntés folyamatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Radnai Kitti_Szakdolgozat.pdf] PDF
Radnai Kitti_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Jelen dolgozat a Közösségi média utazási döntésfolyamatra gyakorolt hatásának elemzését tűzte ki célul. Az utazás tervezési folyamat 3 lépcsőfokát írja le részletesen, az utazás előtti, az utazás alatti és az utazás utáni fázist. Betekintést nyújtva a közösségi média használatának okaiba és mértékébe ezen fázisok során. Kisebb mértékben a közösségi média és a marketingkommunikáció kapcsolatát is taglalja. Kitekintve az online szájreklám és az influencer marketing területeire, arra is választ adva, hogy a fogyasztói vélemények/online szájreklám miként befolyásolják a fogyasztói magatartást. A primer kutatásra kérdőíves megkérdezés formájában került sor, amely online volt elérhető. A kutatás eredményeként elmondható, hogy a közösségi média az utazás szervezési folyamat minden lépésében befolyásolja az utazókat és manapság már elengedhetetlen a jó döntés meghozatalához  a közösségi oldalak használata és a fogyasztói vélemények olvasása ugyanis ezekben bíznak meg a fogyasztók.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: közösségi média, online szájreklám, utazás alatti fázis, utazás előtti fázis, utazás utáni fázis, utazási döntésfolyamat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:50
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet