Radnai Kitti (2020) A közösségi média szerepe az utazási döntés folyamatában. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Radnai Kitti_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Jelen dolgozat a Közösségi média utazási döntésfolyamatra gyakorolt hatásának elemzését tűzte ki célul. Az utazás tervezési folyamat 3 lépcsőfokát írja le részletesen, az utazás előtti, az utazás alatti és az utazás utáni fázist. Betekintést nyújtva a közösségi média használatának okaiba és mértékébe ezen fázisok során. Kisebb mértékben a közösségi média és a marketingkommunikáció kapcsolatát is taglalja. Kitekintve az online szájreklám és az influencer marketing területeire, arra is választ adva, hogy a fogyasztói vélemények/online szájreklám miként befolyásolják a fogyasztói magatartást. A primer kutatásra kérdőíves megkérdezés formájában került sor, amely online volt elérhető. A kutatás eredményeként elmondható, hogy a közösségi média az utazás szervezési folyamat minden lépésében befolyásolja az utazókat és manapság már elengedhetetlen a jó döntés meghozatalához a közösségi oldalak használata és a fogyasztói vélemények olvasása ugyanis ezekben bíznak meg a fogyasztók.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | közösségi média, online szájreklám, utazás alatti fázis, utazás előtti fázis, utazás utáni fázis, utazási döntésfolyamat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:50 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:50 |
Actions (login required)
Tétel nézet |