Az Y generáció könyvvásárlási szokásai

Kovács Vivien (2021) Az Y generáció könyvvásárlási szokásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Az Y generáció könyvvásárlási szokásai_Kovács Vivien_szakdolgozat.pdf] PDF
Az Y generáció könyvvásárlási szokásai_Kovács Vivien_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban az Y generáció könyvvásárlási szokásait ismertetem primer és szekunder kutatásaim alapján. Szekunder kutatásomban bővebben bemutatom a fogyasztás és a vásárlás témakörét, majd megvizsgálom az internet hatását a kultúrára és meghatározom az értékesítési csatornák megválasztásának fontosságát kapcsolódva egy hazai könyves üzletlánchoz. Primer kutatásomban pedig prezentálom a kérdőívemre kapott válaszok alapján, hogy milyen az Y generáció könyvekkel kapcsolatos vásárlási döntéseinek folyamata és milyen egyéb a könyvvásárláshoz kapcsolódó preferenciáik vannak. 

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: értékesítési csatorna, fogyasztói szokás, könyvvásárlás, olvasási szokás, Y generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:49
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:49

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet