Kovács Vivien (2021) Az Y generáció könyvvásárlási szokásai. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Az Y generáció könyvvásárlási szokásai_Kovács Vivien_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban az Y generáció könyvvásárlási szokásait ismertetem primer és szekunder kutatásaim alapján. Szekunder kutatásomban bővebben bemutatom a fogyasztás és a vásárlás témakörét, majd megvizsgálom az internet hatását a kultúrára és meghatározom az értékesítési csatornák megválasztásának fontosságát kapcsolódva egy hazai könyves üzletlánchoz. Primer kutatásomban pedig prezentálom a kérdőívemre kapott válaszok alapján, hogy milyen az Y generáció könyvekkel kapcsolatos vásárlási döntéseinek folyamata és milyen egyéb a könyvvásárláshoz kapcsolódó preferenciáik vannak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | értékesítési csatorna, fogyasztói szokás, könyvvásárlás, olvasási szokás, Y generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:49 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:49 |
Actions (login required)
Tétel nézet |