A közösségi média szerepe a vendéglátás-marketingben napjainkban, a The Bigfish étterem példáján keresztül

Oláh Kitti Vivien (2021) A közösségi média szerepe a vendéglátás-marketingben napjainkban, a The Bigfish étterem példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - A közösségi média szerepe a vendéglátás-marketingben napjainkban, a The Bigfish étterem példáján keresztül - 2020_Oláh Kitti Vivien.pdf] PDF
Szakdolgozat - A közösségi média szerepe a vendéglátás-marketingben napjainkban, a The Bigfish étterem példáján keresztül - 2020_Oláh Kitti Vivien.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Az online marketing világának leghatalmasabb képviselői - a Facebook és az Instagram - megjelenésük óta már rengeteg vállalkozás számára nyújtottak segítséget szolgáltatásaik és termékeik népszerűsítésében világszerte. De mik az eredmények a vendéglátásban? Szakdolgozatom a közösségi média marketing jelentőségét vizsgálja a vendéglátásban egy olyan étterem példáján keresztül, amely a kezdetektől fogva csak a közösségi médiumok által folytatott marketingtevékenységet.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Szőke Andrea
Belső
főiskolai docens, Gazdasági Szaknyelvek Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: facebook, Instagram, közösségi média, online marketing, vendéglátás, vendéglátás marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:47
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet