Oláh Kitti Vivien (2021) A közösségi média szerepe a vendéglátás-marketingben napjainkban, a The Bigfish étterem példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat - A közösségi média szerepe a vendéglátás-marketingben napjainkban, a The Bigfish étterem példáján keresztül - 2020_Oláh Kitti Vivien.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Az online marketing világának leghatalmasabb képviselői - a Facebook és az Instagram - megjelenésük óta már rengeteg vállalkozás számára nyújtottak segítséget szolgáltatásaik és termékeik népszerűsítésében világszerte. De mik az eredmények a vendéglátásban? Szakdolgozatom a közösségi média marketing jelentőségét vizsgálja a vendéglátásban egy olyan étterem példáján keresztül, amely a kezdetektől fogva csak a közösségi médiumok által folytatott marketingtevékenységet.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Vendéglátás Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | facebook, Instagram, közösségi média, online marketing, vendéglátás, vendéglátás marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:47 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:47 |
Actions (login required)
Tétel nézet |