Árpási Petra (2020) A Nívó biztonsági ajtókat forgalmazó cég dolgozói elégedettségének mérése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
A Nívó biztonsági ajtókat forgalmazó cég dolgozói elégedettségének mérése.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozói elégedettség mind egyéni, vállalati és társadalmi szinten is rendkívül nagy jelentőséggel bír. Ahhoz, hogy egy sikeres vállalkozást tudjunk létrehozni elengedhetetlen, hogy megismerjük, mik azok a tényezők amelyek befolyásolják a dolgozók munkával való elégedettségét. Az elégedettség egy olyan fontos cél, amely hozzá járul a munkavállalók boldogságához és ahhoz, hogy egy kiegyensúlyozottabb életet tudjanak élni. Mindemellett az elégedettség a munkavállalók egyéb attitűdjeit és viselkedését is befolyásolni tudják, amely ezáltal a szervezetek sikerességét is meg tudja határozni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | dolgozói elégedettség, innováció, motiváció, szervezeti versenyképesség, üzleti vállalkozás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:47 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:47 |
Actions (login required)
Tétel nézet |