A Nívó biztonsági ajtókat forgalmazó cég dolgozói elégedettségének mérése

Árpási Petra (2020) A Nívó biztonsági ajtókat forgalmazó cég dolgozói elégedettségének mérése. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of A Nívó biztonsági ajtókat forgalmazó cég dolgozói elégedettségének mérése.pdf] PDF
A Nívó biztonsági ajtókat forgalmazó cég dolgozói elégedettségének mérése.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozói elégedettség mind egyéni, vállalati és társadalmi szinten is rendkívül nagy jelentőséggel bír. Ahhoz, hogy egy sikeres vállalkozást tudjunk létrehozni elengedhetetlen, hogy megismerjük, mik azok a tényezők amelyek befolyásolják a dolgozók munkával való elégedettségét. Az elégedettség egy olyan fontos cél, amely hozzá járul a munkavállalók boldogságához és ahhoz, hogy egy kiegyensúlyozottabb életet tudjanak élni. Mindemellett az elégedettség a munkavállalók egyéb attitűdjeit és viselkedését is befolyásolni tudják, amely ezáltal a szervezetek sikerességét is meg tudja határozni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: dolgozói elégedettség, innováció, motiváció, szervezeti versenyképesség, üzleti vállalkozás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:47
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet