A közösségi média magyar fogyasztókra gyakorolt hatása és az utazási irodák jelentősége a magyar fogyasztó külföldi utazási szokásaiban

Glück Anna Katalin (2020) A közösségi média magyar fogyasztókra gyakorolt hatása és az utazási irodák jelentősége a magyar fogyasztó külföldi utazási szokásaiban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatban a hazai fogyasztók közösségi média-béli szokásairól, az online felületek és közösségi média fogyasztókra gyakorolt hatásáról, illetve az utazási irodák, hagyományos értékesítési módszerek jelentőségéről a külföldi utazási szokásokkal összefüggésben olvashatunk.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Talabos István
Belső
Mestertanár, Turizmus Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, közösségi média, külföldi utazások, utazás, utazási irodák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:47
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:47

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet