Glück Anna Katalin (2020) A közösségi média magyar fogyasztókra gyakorolt hatása és az utazási irodák jelentősége a magyar fogyasztó külföldi utazási szokásaiban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatban a hazai fogyasztók közösségi média-béli szokásairól, az online felületek és közösségi média fogyasztókra gyakorolt hatásáról, illetve az utazási irodák, hagyományos értékesítési módszerek jelentőségéről a külföldi utazási szokásokkal összefüggésben olvashatunk.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, közösségi média, külföldi utazások, utazás, utazási irodák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:47 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:47 |
Actions (login required)
Tétel nézet |