Turisztikai kis- és középvállalkozások jellemzői, médiamegjelenési lehetőségei

Fekete Evelin (2021) Turisztikai kis- és középvállalkozások jellemzői, médiamegjelenési lehetőségei. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Turisztikai kis- és középvállalkozások jellemzői, médiamegjelenési lehetőségei.pdf] PDF
Turisztikai kis- és középvállalkozások jellemzői, médiamegjelenési lehetőségei.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 07..

Download (1MB)
[thumbnail of titkosítási (1).pdf] PDF
titkosítási (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (323kB)
[thumbnail of titkosítási.pdf] PDF
titkosítási.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 07..

Download (323kB)
[thumbnail of eredetiségi.pdf] PDF
eredetiségi.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2025. December 07..

Download (399kB)

Absztrakt (kivonat)

Tirusztikai kis- és középvállalkozások jellemzői, marketingtevékenységei, médiamegjelenési lehetőségei.Általánosságban áttanulmányoztam a kis-és középvállalkozási szektor jellemzőit és kialakulásának okait. Sorba vettem, milyen motivációk lehetnek számottevőek egy potenciális vállalkozó számára, illetve, hogy milyen tulajdonságokkal kell rendelkezzen egy leendő cégvezető ahhoz, hogy később nyereségesen működhessen. A cégekre hatással bíró mikro- és makrokörnyezeti jellemzőket saját szakmai gyakorlati helyem szempontjából vizsgáltam meg, kitértem így a cégünk felépítésére, a munkaköri feladatokra és az értékesítők munkafolyamataira, mint közvetlen környezetre. Közvetett környezeti hatásra a legszemléletesebb példa a 2020-as Covid-járvány okozta gazdasági nehézségek, mely szakami gyakorlati helyemre is hatással volt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás [turizmus]

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kis- és középvállalkozás - KKV, marketingstratégia, médiafogyasztási szokások, turisztikai kereslet, turizmus
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:46
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet