A magyar kávékultúra - fogyasztói szokások generációs kitekintésben

Kovács Tímea (2020) A magyar kávékultúra - fogyasztói szokások generációs kitekintésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Kovács Tímea szakdolgozat_BGE KVIK_A magyar kávékultúra-a fogyasztói szokások generációs kitekintésben.pdf] PDF
Kovács Tímea szakdolgozat_BGE KVIK_A magyar kávékultúra-a fogyasztói szokások generációs kitekintésben.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom a generációs különbségeket elemzi a kávéfogyasztási magatartás tekintetében: elsősorban azt vizsgálja, miben más a korcsoportok a kávézókkal való kapcsolata. A dolgozat érinti a mai trendeket, mint a környezettudatosság, vagy a minőség iránti igény, valamint a kommunikációs csatornákat is feltérképezi a kutatási kérdések segítségével. A marketinget érintő fogyasztói szokások szintén fontos elemei a tanulmánynak. Végül a szektorra vonatkozó javaslatok szándékozzák segíteni annak működését.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dobó Róbert
Belső
egyetemi tanársegéd, Közgazdasági és Üzleti Tudományok Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói szokások, kávézók, X generáció, Y generáció, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:46
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet