Kovács Tímea (2020) A magyar kávékultúra - fogyasztói szokások generációs kitekintésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Kovács Tímea szakdolgozat_BGE KVIK_A magyar kávékultúra-a fogyasztói szokások generációs kitekintésben.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom a generációs különbségeket elemzi a kávéfogyasztási magatartás tekintetében: elsősorban azt vizsgálja, miben más a korcsoportok a kávézókkal való kapcsolata. A dolgozat érinti a mai trendeket, mint a környezettudatosság, vagy a minőség iránti igény, valamint a kommunikációs csatornákat is feltérképezi a kutatási kérdések segítségével. A marketinget érintő fogyasztói szokások szintén fontos elemei a tanulmánynak. Végül a szektorra vonatkozó javaslatok szándékozzák segíteni annak működését.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói szokások, kávézók, X generáció, Y generáció, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:46 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:46 |
Actions (login required)
Tétel nézet |