Pátrovics András Rodrigó (2020) Potential development opportunities in communication, and customer relationship management of small-, and medium-sized enterprises in the Hungarian beauty industry. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
THESIS[PátrovicsAndris].pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
eredetiség nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (45kB) |
Absztrakt (kivonat)
Briefly, my idea is to create a network that is available as a website, and as a downloadable mobile application as well. Whereby people can look for all kinds of beauty services, and service providers (such as hairdressers, cosmeticians, and so on so forth). So, on the one side, there are the service providers, I will call them users (they are the professionals). On the other side, there are the service seekers, I will call them searchers (they are ordinary people). The application will operate as a search engine regarding beauty services. It will consider several factors (such as location, pricing, ratings etc.) before presenting any hits to the searchers. The network will provide a very efficient, and handy tool to organise every-day work for service providers, and an advertising possibility. I will present my research that I had conducted to find out whether the market is up for such a product or not.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | communication, CRM, development, human services, marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:45 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:45 |
Actions (login required)
Tétel nézet |