A Google és a Facebook személyre szabott hirdetéseinek hatása az X és Z generáció fogyasztói magatartására

Budai Bálint (2020) A Google és a Facebook személyre szabott hirdetéseinek hatása az X és Z generáció fogyasztói magatartására. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Budai_Bálint_A7IZJQ.pdf] PDF
Szakdolgozat_Budai_Bálint_A7IZJQ.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom kutatási részében a Google és a Facebook személyre szabott hirdetéseinek hatását vizsgáltam az X és Y generáció viszonylatában. Az alkalmazott kutatási módszerek bemutatása után célom az volt, hogy felmérjem, hogy az ilyen típusú hirdetések milyen hatást gyakorolnak a fogyasztói magatartásra, mekkora a bizalom feléjük, milyen mértékben fogadják el a jelenséget a fogyasztók, továbbá ezen kérdések generációs jellemzői. Az alkalmazott technikákkal igyekeztem behatóan körül járni a kutatási kérdésem, és próbáltam nagy figyelmet helyezni arra, hogy releváns válaszokat nyújtsak. Mivel a munkám középpontjában a Google és Facebook platformokon használt hirdetések generációk fogyasztói magatartására mért hatása áll, ezért elengedhetetlennek tartottam, a generációk jellemzését, és ezen reklámozási stratégiák feltárását.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: digitalizáció, facebook, fogyasztói magatartás, Google, hirdetések, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:44
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet