A munkaerőpiac és az employer branding változása a COVID-19 hatására

Nagy Réka (2020) A munkaerőpiac és az employer branding változása a COVID-19 hatására. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - Nagy Réka 2020.pdf] PDF
Szakdolgozat - Nagy Réka 2020.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Európában a Covid-19 járvány első eseteit 2020 január 24-e körül észlelték. Március közepére odáig fokozódott a járványhelyzet, hogy állami szintű szigorítások léptek életbe. Ezek és a vírus miatti gazdasági tendenciák a munkaerőpiac erőteljes átalakulását idézték elő. Dolgozatomban a vírus előtti munkaerőpiaci helyzetet, illetve az employer branding megjelenését vizsgálom, majd ezt követően bemutatom, hogy milyen hatással volt ezekre a pandémiának. 

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kasza Lajos
Belső
Mestertanár, Kereskedelem Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: covid, emberi erőforrás - munkaerő, employer branding, HR, koronavírus, munkaerőpiac, Munkáltatói márka
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:44
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet