Nagy Réka (2020) A munkaerőpiac és az employer branding változása a COVID-19 hatására. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat - Nagy Réka 2020.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Európában a Covid-19 járvány első eseteit 2020 január 24-e körül észlelték. Március közepére odáig fokozódott a járványhelyzet, hogy állami szintű szigorítások léptek életbe. Ezek és a vírus miatti gazdasági tendenciák a munkaerőpiac erőteljes átalakulását idézték elő. Dolgozatomban a vírus előtti munkaerőpiaci helyzetet, illetve az employer branding megjelenését vizsgálom, majd ezt követően bemutatom, hogy milyen hatással volt ezekre a pandémiának.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | covid, emberi erőforrás - munkaerő, employer branding, HR, koronavírus, munkaerőpiac, Munkáltatói márka |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:44 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:44 |
Actions (login required)
Tétel nézet |