Kácsor Dorina Fanni (2020) A Z generáció fogyasztói magatartása az arcápolási termékek piacán. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Kácsor Dorina Fanni.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Cím nélküli űrlap - Google Űrlapok.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (189kB) |
Absztrakt (kivonat)
Absztrakt Vajon a Z generáció tagjai használnak arcápolási termékeket? Ha igen, akkor miért? Milyen tényezők fontosak számukra az arcápolási termékek vásárlása során? Ki befolyásolja őket a kozmetikumok kiválasztásában? És a kiválasztott termékeket hol szerzik be? Kutatásom során többek között ezekre a kérdésekre kerestem a választ. A fogyasztókat számtalan tényező befolyásolhatja a termékek megvásárlása során. Arcápolási kozmetikumok tekintetében döntő szempont lehet például a termék ára, csomagolása vagy az összetevői. Szakdolgozatomban a Z generáció fogyasztói szokásait vizsgáltam az arcápolási termékek piacán. Primer kutatásom során egyrészt kérdőíves kutatást alkalmaztam, mely által megismertem a Z generációs fiatalok vásárlási szokásit az arcápolási termékek tekintetében, másrészt pedig mélyinterjút végeztem, melynek során négy Z generációs fiatal véleményét ismerhettem meg mélyebben a témával kapcsolatban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Kereskedelem Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Arcápolás, fogyasztói magatartás, kozmetikum, marketing, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:44 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:44 |
Actions (login required)
Tétel nézet |