A Facebook és az Instagram formáló szerepe az utazás döntésére az Y és Z generáció körében

Jászai Nikolett (2020) A Facebook és az Instagram formáló szerepe az utazás döntésére az Y és Z generáció körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat 2020 JN.pdf] PDF
Szakdolgozat 2020 JN.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

Jelen szakdolgozat a közösségi média befolyásoló szerepét mutatja be az Y és Z generáció körében. Kiemelten a Facebook-on és az Instagram-on megosztott tartalmak alapján. Ugyanakkor a vásárlói magatartás és az utazási döntés is  bemutatásra kerül. A kutatás során a generciók közötti különbségekre is fény derült. 

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Talabos István
Belső
Mestertanár, Turizmus Tanszék, KVIK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: közösségi média, online, utazási döntés, Y generáció, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2021. Feb. 08. 13:44
Utolsó módosítás: 2021. Feb. 08. 13:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet