Jászai Nikolett (2020) A Facebook és az Instagram formáló szerepe az utazás döntésére az Y és Z generáció körében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat 2020 JN.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
Jelen szakdolgozat a közösségi média befolyásoló szerepét mutatja be az Y és Z generáció körében. Kiemelten a Facebook-on és az Instagram-on megosztott tartalmak alapján. Ugyanakkor a vásárlói magatartás és az utazási döntés is bemutatásra kerül. A kutatás során a generciók közötti különbségekre is fény derült.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | közösségi média, online, utazási döntés, Y generáció, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:44 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:44 |
Actions (login required)
Tétel nézet |