Török Tamás (2021) Front Office tevékenységek összehasonlítása éves és szezonális szállodák esetében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Török Tamás_FW2E91_Front Office tevékenységek összehasonlítása éves és szezonális szállodák esetében.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozat megírásával az volt a célom, hogy ismereteimet gyarapítsam, illetve a felmerülő gondolatokat kutatás útján hitelesen alátámasszam, megcáfoljam. Kiindulási helyzetem: végzős hallgatóként a Front Office tevékenységek bemutatása és összehasonlítása éves és szezonális szállodákkal. Főbb megállapításaim: a Front Office a szálloda leginkább kirakatban lévő területe, melynek kialakítására nagy hangsúlyt kell fektetni. Következtetésem: A szakdolgozatom megírása és a szakirodalmak tanulmányozása során számos olyan ismeretre tettem szert, melyeket a további életemben és karrierem során hasznosítani tudok.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Front Desk, Front Office, szállodaipar, turizmus, vendégciklus |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Feb. 08. 13:07 |
Utolsó módosítás: | 2021. Feb. 08. 13:07 |
Actions (login required)
Tétel nézet |